Zozo, Camelsystem Powerpost in volle aktie!
12 connecties, SSL tunnel, 50 mbit...
Voor wat betreft de foutmelding "fout bij 'post' verificatie van server":
Deze melding krijg je als Powerpost geen antwoord krijgt van de server tijdens de vraag of het deel ontvangen is.
Dat kan betekenen dat het aan de server ligt.
Aan de andere kant heeft je SSL tunnel het ook erg druk met 12 connecties tegelijkertijd en je hoge uploadsnelheid.
Om dit te testen zou je ten eerste het aantal gebruikte connecties verlagen naar 6. Houd SSL maar gewoon aan tijdens deze test.
Als dat goed werkt, verhoog het aantal connecties dan naar 8.
Als dat goed werkt, verhoog het aantal connecties dan naar 10.
Geeft dat problemen? zet hem op 9 en test nog eens.
Je begrijpt wat ik bedoel, 2 stapjes op, een terug...
Mocht het met 6 connecties ook niet lukken, kan je naar 4 connecties eventueel als test.
Begrijp goed dat het aantal connecties opzich geen meerwaarde heeft, je kan met 8 connecties o.i.d. wellicht ook je volle uploadsnelheid halen.
Mocht het met het aanpassen van de connecties niet lukken zijn de volgende opties voor handen, al is het maar om te weten waar het aan ligt.
Gebruik (tijdelijk) de SSL tunnel niet.
Post een freeware Linux distro o.i.d. en bekijk het resultaat.
Ik kan op de screens niet zien met hoeveel yEnc-lijnen je post, wil je dat nog even vermelden?
Het kan best zijn dat het te hoog staat, staat deze op 5000, probeer het dan eens met 4000 o.i.d.
De compleetheid van je post is inderdaad geen 100% volgens binsearch.
Op NZBindex is te zien dat inderdaad bij part06 (7/100) een deel mist
bij elkaar mis je over heel de posting 31 delen.
Dat kan goed te maken hebben met de moeite welke 'iets' heeft vanwege de snelheid, of instelling.
Het kan heel goed de server zelf zijn
het kan de SSL tunnel zijn (lijkt me niet verwonderlijk eigenlijk, maar ik kan het mis hebben.)
het kan powerpost zelf zijn, maar wellicht met finetunnen zoals hierboven beschreven op te lossen.
Ik kan het zelf niet testen met 12 connecties in combinatie met SSL en 50 mbit up. Ik upload maar met een 4mbit en download met 32mbit... (en dat vond ik al heel wat...) daarnaast kan ik heel dat SSL spul niet testen omdat m'n provider dat niet ondersteund, en ik kan maar uploaden met maximaal 4 connecties...
p.s. Vanwege copyrights heb ik de link naar de screendumps verwijderd.