Auteur Topic: suggestie  (gelezen 2912 keer)

refthoom

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
suggestie
« Gepost op: 1 september 2007, 21:41:12 »
Hey, bedankt voor de mooie versie van powerpost.

Het lijkt mij wel aardig als er een mogelijkheid komt die het vele voorwerk van een post vereenvoudigd. Ik bedoel het parren en rarren. Het mooiste zou zijn als dat dan ook gelijk geoptimaliseerd wordt voor de verschillende soorten posts. DVD's worden in grotere blokken verdeeld dan afbeeldingen bijvoorbeeld. Affijn het is wel duidelijk.

Timothy

• Forumbeheerder
  • Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
    • Powerpost
Re: suggestie
« Reactie #1 Gepost op: 2 september 2007, 14:09:24 »
Voor wat betreft het parren, dit kan met powerpost automatisch al, doch gebruiken veel gebruikers quickpar.

Het rarren is een ander verhaal, dat kan powerpost niet inderdaad.

Ik ken toevallig een programma welke alles doet, ik wil de naam om een of andere reden niet geven, maar het is zo ongelovelijk ondoorgrondelijk door de vele optie's, dat ik me afvraag of er wel een goede manier bestaat om alles in een pakket te automatiseren.

Ik heb er wel over nagedacht om het parren als optie te laten doen door quickpar... Maar daar ben ik nog over aan het nadenken zeg maar...  :P

Ik neem je suggestie's in ieder geval mee, het is in ieder geval iets om over na te denken voor een toekomstige release. (Mocht het er van komen is het in ieder geval een langere termijn release daar dit redelijk ingrijpend is.)

thavision

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
Re: suggestie
« Reactie #2 Gepost op: 27 oktober 2007, 08:08:03 »
ja daar heb je al verschillende programma's voor
quickpar en winrar
maar goed aan zo'n versie hoef je ook bijna niks te veranderen TOP prog