Auteur Topic: 502 foutmelding  (gelezen 2525 keer)

erik 1977

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
502 foutmelding
« Gepost op: 20 september 2008, 08:59:05 »
ik krijg steeds deze melding terwijl ik ook al wel geupload heb:na een paar keer via usenet te hebben geupload lukt het nu niet meer.ik krijg deze melding:fout bij authentificatie (wachtwoord) naar server. 502 upload1.4usenet.nl access denied to your node news@4usenet.nl. Kunnen jullie me misschien helpen

weet inmiddels de fout ligt aan de server
« Laatst bewerkt op: 22 september 2008, 18:44:44 door erik 1977 »

Timothy

• Forumbeheerder
  • Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
    • Powerpost
Re: 502 foutmelding
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2008, 22:06:35 »
Yep, het leek mij ook...

Uit de foutmelding kan ik in ieder geval opmaken dat het te maken moet hebben gehad met een combinatie tussen een aanmelding en een bij hun bekend i.p. adres, dat zegt tenminste die 'node' mij. m.a.w. er zat een fout bij de identificatie van het i.p. adres ofzo...

Maargoed, opgelost neem ik aan dan  :P

whitelady

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 2 november 2008, 12:28:10 »
hoi,

ik krijg steeds deze melding terwijl ik ook al wel geupload heb:na een paar keer via usenet te hebben geupload lukt het nu niet meer.ik krijg deze melding:fout bij authentificatie (wachtwoord) naar server. Authentication error-check newsreader then check account status (B)

de gegevens in mijn newsreader zijn het zelfde als in camelpowerpost wat moet ik nu doen en kun je mij hiermee helpen.

Alvast bedankt, WhiteLady

Timothy

• Forumbeheerder
  • Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
    • Powerpost
« Reactie #3 Gepost op: 8 november 2008, 23:15:35 »
Probeer je misschien te downloaden en tegelijk te uploaden? verdeel in dat geval het aantal draadjes tussen die programma's.
Zoniet, probeer het eens met minder connectie's...

Werkt dat ook niet? raadpleeg eens je usenetprovider, want de melding geeft aan dat er iets is met je account...