Camelsystem Powerpost NL > Suggesties

SLL upload ondersteuning

(1/2) > >>

Escobarretje:
Dag,

Allereerst bedankt voor dit goede programma. Ik heb het een tijdje gebruikt en vind het fijn werken. Mijn nieuwsserver ondersteunt SSL encryptie en dat gebruik ik graag. Alleen voor het uploaden via SSL bestaat niet veel. Ik heb gezocht en het programma JBinUp gevonden. Dat werkt (met SSL upload) maar ik vind het niet prettig werken en tevens is de vertaling zeer slecht.

Zou het mogelijk zijn SSL ondersteuning in te bouwen in Camelsystem Powerpost? :)

Timothy:
Ik voeg het toe aan de todo list  ;)
Of en waneer het erin gaat zitten is vooralsnog niet duidelijk...

Bedankt voor je idee

Escobarretje:
Zo dat is een mooie sneller reactie! :D Ik hoop dat het erin komt en houd het in de gaten. Ik ben zelf van plan een handleiding hiervoor te schrijven (ben admin van www.disweb.nl) maar ik wacht dan even of SSL encryptie erin komt! Als dat snel is dan wacht ik even met de handleiding en maak hem dan ;)

Thx voor de reactie!

Timothy:
Ik was toevallig in de buurt  :P
Nou, begin maar met je handleiding, want het zit er momenteel niet in dat het snel gebeuren zal. Grotendeels mis ik gewoonweg kennis en eigenlijk zou ik het liefst het programma compleet opnieuw willen opbouwen. Er zijn best wat zaken welke zo'n grove aanpak nodig hebben dat het opnieuw schrijven van de software wellicht beter is.

Denk aan uploaden met meerdere servers, betere balancing van upload, betere grafische interface...

Nou wil het geval dat ik helemaal niet zo'n programeur ben, ik heb me tot nu toe kunnen redden door logisch nadenken en het grootste werk was het vertalen, dat is nou niet bepaald programeren, meer eh.. vertalen. Daarnaast heb ik verbeteringen aan de interface gedaan, ook dat is niet wereldschokkend, maar wel vele malen mooier.  ;D

Tot nu toe heb ik enkel de optie om met 12 draadjes te kunnen uppen toe kunnen voegen, dat was wél programeerwerk en, buiten het feit dat ik zelf toen net kon testen of het werkte, best gaaf om na die betreffende beta release te horen dat het werkt!  :o

Maargoed, om niet geheel offtopic te geraken...
Ik heb redelijk wat wensen vergaard en ik ga per wens aan de slag, daarnaast zou het best fijn zijn als er mensen zijn welke het project willen steunen doormiddel van programeren. Tot nog toe weinig animo voor, het blijft opensource, dus iedereen kan er zo mee aan de slag!  :P

Om een lang verhaal kort te maken:
SSL ondersteuning zal er de eerste 6 maanden niet inzitten, tenzij ik morgen (of overmorgen) ineens weet hoe ik de implementatie moet doen...

Escobarretje:
Haha ok  :P Bedankt voor je antwoord dan!

Ik zal eens gaan beginnen met de handleiding (kan ook nog even duren hoor, maar het is vakantie!) :)

Misschien een tip om eens naar de programmeur van Alt.Binz te kijken (Rdl is zijn nickname). Die heeft programmeer kennis want hij heeft alt.binz geschreven en ik vind het een top programma. Als je alles wilt herschreven zou je het kunnen 'inbouwen' in alt.binz zodat die ook een post gedeelte krijgt. Het is maar een idee  ::)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie