Auteur Topic: aplicatie fout PP  (gelezen 1760 keer)

margo833

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
aplicatie fout PP
« Gepost op: 2 juni 2008, 17:57:29 »
heb power post geinstalleerd maar bij het posten krijch ik elkke keer de fout melding runtime error, en dat het programma op een abnormale mannier moet afsluiten daarna krijch ik de melding fout rapport wel of niet verzenden en druk ik op niet verzenden en gaat mijn hele programma weg.
hij staat goed ingesteld, volgens de voorbeelden op de handleidingen maar weet niet waar de fout zit, heeft er iemand een idee bedankt voor de moeite alvast vr.gr. margo

Timothy

• Forumbeheerder
  • Volwaardig lid
    • Bekijk profiel
    • Powerpost
Re: aplicatie fout PP
« Reactie #1 Gepost op: 2 juni 2008, 20:40:02 »
Welk besturingssysteem gebruik je?
Win9X (95,98, ME) / WinNT / Win2000 /WinXP / Vista...

Ik heb het nog niet eerder meegemaakt, welke versie gebruik je van het programma? de laatste is versie 2.0... Heb je de setup, of het .rar bestand gebruikt? Probeer eens het programma opnieuw te installeren, download bijvoorbeeld in dat geval het 'andere' bestand. (heb je eerder de setup genomen, probeer nu eens het .rar bestand, pak deze uit in de map waar Powerpost reeds staat.)

Overigens werkt het programma niet lekker op Vista heb ik begrepen, echter heb ik geen Vista. Daarnaast heb ik niet eerder gehoord dat het programma daarin zou crashen.

Op welk moment crashed het programma? Direct na openen? of tijdens een handeling...

Ik hoor graag van je

margo833

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
Re: aplicatie fout PP
« Reactie #2 Gepost op: 4 juni 2008, 09:32:11 »
hoi timothy,
heb verschillende keren opnieuw geinstalleerd maar krijch elkke keer de melding dat powerpost niet meer werkt en afgesloten moet worden en dat er naar een oplossing wordt gezocht maar er niet is.
gaat om een compabilieteit fout en verschijnt direct als ik op de knop post druk, en dit gebeurt niet alleen op de pc waar ik vista op gebruik maar ook op de andere met XP, dus ik weet het ook niet meer
gr.margo